FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Holocephali
Elephant shark melb aquarium
Chimeržuvės

Chimeržuvės - Holocephali ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Holocephali) klasė.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama klasės rūšys (skliaustuose nurodytas šios klasės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (6), Argentina (3), Australija (13), Bahamai (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Danija (3), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Farerai (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Graikija (1), Grenlandija (3), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indonezija (1), Islandija (5), Ispanija (6), Italija (1), Japonija (15), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (14), Kamerūnas (1), Kanada (6), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Marokas (2), Mauritanija (3), Meksika (4), Mozambikas (2), Namibija (9), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (16), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Omanas (1), Panama (1), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (13), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (7), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Somalis (2), Surinamas (3), Taivanas (8), Tanzanija (1), Togas (1), Tunisas (1), Urugvajus (2), Vakarų Sachara (4), Venesuela (2), Čilė (5), Švedija (1)..

Būriai Redaguoti

  1.  ? Chimaeriformes ?, ? [2-6-63]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 13 klasių  
   
  Tipas
Chordiniai
(Chordata)
   
        2 šeimos,
9 gentys ir
100 rūšių
  Karalystė
Gyvūnai
(Animalia)
    Klasė
Chimeržuvės
(Holocephali)
  1 Būrys
([[]])

  dar 40 tipų  

Išnašos Redaguoti