FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chimaeriformes
Chmon u0
Chimaeriformes

? Chimaeriformes ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Holocephali) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (6), Argentina (3), Australija (13), Bahamai (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Danija (3), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Farerai (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Graikija (1), Grenlandija (3), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indonezija (1), Islandija (5), Ispanija (6), Italija (1), Japonija (15), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (14), Kamerūnas (1), Kanada (6), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Marokas (2), Mauritanija (3), Meksika (4), Mozambikas (2), Namibija (9), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (16), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Omanas (1), Panama (1), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (13), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (7), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Somalis (2), Surinamas (3), Taivanas (8), Tanzanija (1), Togas (1), Tunisas (1), Urugvajus (2), Vakarų Sachara (4), Venesuela (2), Čilė (5), Švedija (1)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Callorhinchidae Garman, 1901 [0-0]
  2.  ? Chimaeridae Bonaparte, 1831 [1-38]
  3.  ? Rhinochimaeridae ?, ? [5-15]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Chimaeriformes)
  3 šeimos   14 genčių   63 rūšys
         
  Klasė
Chimeržuvės
(Holocephali)

  0

Išnašos Redaguoti