FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chimaeridae
Chimaera cubana
Chimaeridae

? Chimaeridae Bonaparte, 1831, chordinių (Chordata) tipo (Holocephali) klasės (Chimaeriformes) būrio (Chimaeridae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[1][ r ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (4), Australija (7), Bahamai (1), Brazilija (1), Danija (2), Dominika (1), Filipinai (3), Graikija (1), Grenlandija (2), Hondūras (1), Islandija (2), Ispanija (4), Italija (1), Japonija (14), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kanada (4), Kenija (1), Kinija (1), Kuba (1), Marokas (2), Mauritanija (2), Meksika (2), Mozambikas (2), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (9), Nikaragva (1), Norvegija (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Rusija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Surinamas (2), Taivanas (6), Tanzanija (1), Tunisas (1), Vakarų Sachara (3), Venesuela (1), Čilė (1), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Chimaera Linnaeus, 1758
  2.  ? Hydrolagus Gill, 1862
  3.  ? Phasmichthys ?, ?
  4.  ? Psychichthys ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Būrys
(Chimaeriformes)
   
        38 rūšys
  Klasė
Chimeržuvės
(Holocephali)
    Šeima
(Chimaeridae)
  5 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti