FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cheloniidae
Cheloniidae

Jūriniai vėžliai - Cheloniidae Oppel, 1811, chordinių (Chordata) tipo (Reptilia) klasės (Testudines) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Alžyras (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (3), Australija (4), Bahamai (3), Barbadosas (2), Belizas (1), Bermudai (2), Brazilija (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Egiptas (3), Ekvadoras (4), Estija (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Gabonas (1), Gajana (2), Gambija (1), Graikija (1), Grenada (1), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (4), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (4), Iranas (1), Ispanija (4), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kaimanų salos (3), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (3), Kiribatis (1), Kolumbija (4), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kuba (3), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Martinika (2), Maršalo salos (1), Mauritanija (1), Meksika (5), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Montseratas (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (2), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (4), Pakistanas (3), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (4), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Siera Leonė (1), Singapūras (2), Surinamas (3), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (4), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (2), Šri Lanka (4), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Caretta Rafinesque, 1814
  2.  ? Chelonia Brongniart, 1800
  3.  ? Eretmochelys Fitzinger, 1843
  4.  ? Lepidochelys Fitzinger, 1843
  5.  ? Natator ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Cheloniidae. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=136999 on 2011-02-18
  • ITIS database Žr.
  • Fischer, W.; Bianchi, G.; Scott, W.B. (1981). FAO species identification sheets for fishery purposes: Eastern Central Atlantic fishing area 34, 47 (in part): 6. Shrimps and prawns, true crabs, Stomatopoda, bivalves, Gastropoda, Cephalopoda, sea turtles. FAO species identification sheets for fishery purposes, 6. Department of Fisheries and Oceans, Canada: Ottawa, Canada. pag.var pp. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Būrys
(Testudines)
   
        8 rūšys
  Klasė
Ropliai
(Reptilia)
    Šeima
Jūriniai vėžliai
(Cheloniidae)
  5 gentys  
         
  dar 4 būriai  

Išnašos Redaguoti