FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chelonia
Chelonia mydas (Hawaiian variety)
Chelonia

? Chelonia Brongniart, 1800, chordinių (Chordata) tipo (Reptilia) klasės (Testudines) būrio (Cheloniidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Brazilija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Filipinai (1), Gajana (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Iranas (1), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kaimanų salos (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Montseratas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Seišeliai (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Turkija (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1. Žaliasis vėžlys - Chelonia mydas Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Chelonia Brongniart, 1800. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=137067 on 2011-02-18
  • Chelonia Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)
  • ITIS database Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
      1 Rūšis
([[]])
  Būrys
(Testudines)
    Gentis
(Chelonia)

  Klasė
Ropliai
(Reptilia)
    Šeima
Jūriniai vėžliai
(Cheloniidae)

Išnašos Redaguoti