FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cheilea
Cheilea

? Cheilea Modeer, 1793, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Littorinimorpha) būrio (Hipponicidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (1), Aruba (1), Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Fidžis (2), Filipinai (5), Guamas (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (3), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (4), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kiribatis (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (3), Meksika (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Seišeliai (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Surinamas (1), Taivanas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Cheilea cicatricosa Reeve, ?
  2.  ? Cheilea dormitoria Reeve, 1858
  3.  ? Cheilea equestris Linnaeus, 1758
  4.  ? Cheilea papyracea A. Adams, ?
  5.  ? Cheilea striata Usticke, 1959
  6.  ? Cheilea tectumsinense Lamarck, 1822
  7.  ? Cheilea tortilis ?, ?
  8.  ? Cheilea uncinata Reeve, 1858

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Cheilea. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Gofas, S.; Afonso, J.P.; Brandào, M. (Ed.). (S.a.). Conchas e Moluscos de Angola = Coquillages et Mollusques d'Angola. [Shells and molluscs of Angola]. Universidade Agostinho / Elf Aquitaine Angola: Angola. 140 pp. Žr.
  • Spencer, H.; Marshall. B. (2009). All Mollusca except Opisthobranchia. In: Gordon, D. (Ed.) (2009). New Zealand Inventory of Biodiversity. Volume One: Kingdom Animalia. 584 pp Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 88 šeimos  
      8 rūšys
  Būrys
(Littorinimorpha)
    Gentis
(Cheilea)

  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Hipponicidae)

Išnašos Redaguoti