FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chaunacidae
Chaunacidae

Dygliuotosios klounžuvės - Chaunacidae Moreau, 1881, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Lophiiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Australija (6), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (1), Gvinėja (2), Hondūras (1), Indija (1), Ispanija (1), Jamaika (1), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (4), Liberija (2), Madagaskaras (4), Malaizija (1), Malis (1), Marokas (2), Mauritanija (2), Meksika (3), Mozambikas (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nikaragva (2), Panama (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (2), Somalis (1), Surinamas (1), Taivanas (6), Tanzanija (3), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Chaunacops Garman, 1899
  2.  ? Chaunax Lowe, 1846

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Chaunacidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125488 on 2011-02-18
  • Nelson, Joseph, S. (2006). Fishes of the World. John Wiley & Sons, Inc. ISBN 0471250317. 
  • Caruso, J. H., H.-C. Ho, and T. W. Pietsch. 2006. Chaunacops Garman, 1899, a senior objective synonym of Bathychaunax Caruso, 1989 (Lophiiformes: Chaunacoidei: Chaunacidae). Copeia, 2006(1): 120-121.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Būrys
Kojapelekės žuvys
(Lophiiformes)
   
        3 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Dygliuotosios klounžuvės
(Chaunacidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti