FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chauliodus
Chauliodus danae
Chauliodus

? Chauliodus Schneider, 1801, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Stomiiformes) būrio (Stomiidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Angola (2), Antarktida (1), Australija (2), Bahamai (2), Barbadosas (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (4), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Danija (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Filipinai (1), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Grenlandija (2), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indonezija (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kamerūnas (1), Kanada (3), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (2), Liberija (1), Madagaskaras (1), Marokas (2), Meksika (5), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Somalis (2), Surinamas (1), Taivanas (2), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (2), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Ukraina (1), Venesuela (1), Čilė (2), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Chauliodus barbatus Garman, 1899
  2.  ? Chauliodus danae Regan, Trewavas, 1929
  3.  ? Chauliodus dentatus Garman, 1899
  4.  ? Chauliodus macouni Bean, 1890
  5.  ? Chauliodus minimus Parin, Novikova, 1974
  6.  ? Chauliodus pammelas Alcock, 1892
  7.  ? Chauliodus schmidti Ege, 1948
  8.  ? Chauliodus sloani Bloch, Schneider, 1801
  9.  ? Chauliodus vasnetzovi Novikova, 1972

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Chauliodus. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=126205 on 2011-02-18
  • Chauliodus Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      9 rūšys
  Būrys
Švietenžuvės
(Stomiiformes)
    Gentis
(Chauliodus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Didžiažiotės švietenės
(Stomiidae)

Išnašos Redaguoti