FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chanidae
Milkfish
Chanidae

Pienžuvinės - Chanidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Gonorhynchiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 1,5 m ilgio ir iki 18,6 kg svorio.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Minta planktonu.

Paplitimas Redaguoti

Indijos ir Ramusis vandenynai nuo pusiaujo iki Japonijos, Havajų salynų ir Kalifornijos.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Guamas (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kosta Rika (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Saliamono Salos (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Sudanas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Tuvalu (1), Vanuatu (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Channo ?, ?
  2. Pienžuvės - Chanos Lacepède, 1803
  3.  ? Mugile ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Būrys
Arkliagalvės
(Gonorhynchiformes)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Pienžuvinės
(Chanidae)
  5 gentys  
         
  dar 42 būriai  

Išnašos Redaguoti