FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ceratophyllum
Ceratophyllum demersum var.demersum.
Ceratophyllum

Nertis - Ceratophyllum L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Nymphaeales) eilės (Ceratophyllaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Argentina (1), Australija (3), Austrija (2), Belgija (2), Beninas (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Danija (2), Dominikos Respublika (2), Egiptas (3), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Gabonas (1), Gana (2), Graikija (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (2), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Juodkalnija (1), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (1), Kinija (2), Kolumbija (1), Kosta Rika (3), Kuba (1), Lenkija (2), Lichtenšteinas (1), Marokas (1), Meksika (2), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (2), Norvegija (1), Nyderlandai (2), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (1), Peru (2), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Puerto Rikas (1), Rusija (2), Salvadoras (2), Senegalas (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Sudanas (1), Suomija (1), Taivanas (2), Tanzanija (2), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (3), Čadas (2), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (2), Šveicarija (2). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Ceratophyllum demersum L., 1753
  2.  ? Ceratophyllum muricatum Cham., 1829
  3.  ? Ceratophyllum platyacanthum Cham., 1829
  4.  ? Ceratophyllum submersum L., 1763

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Eilė
Lūgniečiai
(Nymphaeales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Ceratophyllaceae)
  Gentis
Nertis
(Ceratophyllum)

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti