FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ceratophyllaceae
Ceratophyllum demersum var.demersum.
Ceratophyllaceae

? Ceratophyllaceae Gray, 1822, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Nymphaeales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Argentina (1), Australija (3), Austrija (2), Belgija (2), Beninas (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Danija (2), Dominikos Respublika (2), Egiptas (3), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Gabonas (1), Gana (2), Graikija (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (2), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Juodkalnija (1), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (1), Kinija (2), Kolumbija (1), Kosta Rika (3), Kuba (1), Lenkija (2), Lichtenšteinas (1), Marokas (1), Meksika (2), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (2), Norvegija (1), Nyderlandai (2), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (1), Peru (2), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Puerto Rikas (1), Rusija (2), Salvadoras (2), Senegalas (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Sudanas (1), Suomija (1), Taivanas (2), Tanzanija (2), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (3), Čadas (2), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (2), Šveicarija (2). 

Gentys Redaguoti

  1. Nertis - Ceratophyllum L., ? [4]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Eilė
Lūgniečiai
(Nymphaeales)
   
        4 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Ceratophyllaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti