FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cardiopteridaceae
Cardiopteridaceae

? Cardiopteridaceae Blume, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Celastrales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (3), Australija (3), Bolivija (5), Brazilija (8), Brunėjus (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (5), Fidžis (1), Filipinai (5), Gabonas (3), Gajana (1), Gana (1), Gvinėja (1), Indija (2), Indonezija (10), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kolumbija (9), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (2), Laosas (2), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (4), Mianmaras (2), Naujoji Kaledonija (3), Nigerija (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (2), Peru (7), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (3), Saliamono Salos (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Uganda (1), Urugvajus (1), Venesuela (5), Vietnamas (2), Čilė (1), Šri Lanka (1). 

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cardiopteris ?, ?
  2.  ? Citronella ?, ?
  3.  ? Dendrobangia ?, ?
  4.  ? Gonocaryum ?, ?
  5.  ? Leptaulus ?, ?
  6.  ? Phlebocalymna ?, ?
  7.  ? Pseudobotrys ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 10 šeimų  
   
  Eilė
Smaugikiečiai
(Celastrales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Cardiopteridaceae)
  ? genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti