FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Caproidae
Caproidae

Smulkiadyglės saulažuvės - Caproidae Parr, 1933, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angola (1), Australija (5), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Graikija (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indonezija (3), Ispanija (2), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kamerūnas (1), Kanada (3), Kenija (4), Kinija (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (3), Marokas (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Nikaragva (2), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (1), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Samoa (1), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Somalis (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Togas (1), Tunisas (1), Vakarų Sachara (2), Vanuatu (4), Venesuela (2), Šv. Elenos sala (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Antigonia Lowe, 1843
  2.  ? Capros Lacepède, 1802

Literatūra Redaguoti

  • Bailly, N. (2011). Caproidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125613 on 2011-02-18
  • FishBase, version december 2007 Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Saulėžuvės
(Zeiformes)
   
        21 rūšis
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Smulkiadyglės saulažuvės
(Caproidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti