FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cannabaceae
Trema orientalis (Pigeon Wood) W2 IMG 2236
Cannabaceae

? Cannabaceae Martynov, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Urticales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (2), Albanija (1), Alžyras (1), Andora (2), Angilija (3), Argentina (9), Armėnija (2), Aruba (1), Australija (15), Austrija (4), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Baltarusija (1), Belgija (1), Belizas (5), Beninas (6), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (14), Botsvana (1), Brazilija (9), Britų Mergelių salos (2), Brunėjus (2), Bulgarija (3), Burkina Fasas (3), Burundis (3), Butanas (3), Centrinės Afrikos Respublika (10), Danija (3), Dominika (2), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (10), Ekvadoras (7), Eritrėja (1), Estija (2), Etiopija (7), Fidžis (6), Filipinai (12), Gabonas (5), Gajana (3), Gambija (2), Gana (9), Graikija (4), Gruzija (3), Gvadelupa (1), Gvatemala (8), Gvinėja (6), Haitis (3), Hondūras (5), Honkongas (1), Indija (8), Indonezija (16), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (6), Italija (5), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (3), JAV mažosios salos (2), Jamaika (5), Japonija (11), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (21), Juodkalnija (1), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (1), Kambodža (2), Kamerūnas (11), Kanada (4), Kazachija (2), Kenija (5), Kinija (20), Kolumbija (8), Komorai (5), Kongas (7), Kongo Demokratinė Respublika (9), Kosta Rika (8), Kroatija (1), Kuba (5), Kuko Salos (1), Laosas (4), Latvija (1), Lenkija (4), Lesotas (2), Liberija (2), Lietuva (2), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (8), Majotas (5), Makao (1), Malaizija (9), Malavis (3), Malis (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (2), Mauricijus (2), Meksika (12), Mianmaras (2), Mikronezija (1), Moldavija (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (7), Naujoji Zelandija (4), Nepalas (3), Nigerija (8), Nigeris (1), Nikaragva (6), Norfolkas (1), Norvegija (2), Nyderlandai (10), Nyderlandų Antilai (2), Pakistanas (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (16), Paragvajus (6), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (9), Pietų Korėja (9), Pitkerno salos (1), Portugalija (4), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (6), Reunjonas (2), Ruanda (1), Rumunija (3), Rusija (3), Saliamono Salos (9), Salvadoras (5), Samoa (3), San Tomė ir Prinsipė (5), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (6), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (2), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (3), Somalis (2), Sudanas (5), Suomija (2), Surinamas (3), Svazilandas (2), Tailandas (8), Taivanas (10), Tanzanija (9), Togas (6), Tonga (2), Tunisas (1), Turkija (4), Uganda (7), Ukraina (3), Urugvajus (4), Uzbekija (1), Vanuatu (3), Venesuela (5), Vengrija (3), Vietnamas (7), Vokietija (6), Zambija (2), Zimbabvė (5), Čadas (1), Čekija (2), Čilė (1), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (4), Švedija (4), Šveicarija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Aphananthe ?, ?
  2. Kanapė - Cannabis L., ? [1]
  3. Celtis - Celtis L., ? [73]
  4.  ? Gironniera ?, ?
  5. Apynys - Humulus L., ? [5]
  6.  ? Lozanella ?, ?
  7. Keltenis - Pteroceltis ?, ? [1]
  8. Trema - Trema Lour., ? [12]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 8 šeimos  
   
  Eilė
Dilgėliečiai
(Urticales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Cannabaceae)
  2 gentys  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti