FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Canna
Pflanze-Cannaindica1-Asio
Canna

Kana, sin. pypytė - Canna L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Zingiberales) eilės (Cannaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (3), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (9), Brazilija (5), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (6), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (3), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Grenada (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (3), Gvinėja (1), Haitis (4), Hondūras (3), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (3), Ispanija (3), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (7), Kuba (2), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (2), Martinika (2), Maršalo salos (1), Meksika (6), Mianmaras (2), Mikronezija (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (5), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (3), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (3), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (4), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Surinamas (3), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Uganda (1), Urugvajus (2), Vanuatu (1), Venesuela (4), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zimbabvė (1), Čilė (2), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Canna bangii Kraenzl., 1912
  2.  ? Canna flaccida Salisb., 1791
  3.  ? Canna generalis L.H. Bailey, E.Z. Bailey, 1930
  4.  ? Canna glauca L., 1753
  5.  ? Canna indica L., 1753
  6.  ? Canna iridiflora Ruiz, Pav., 1798
  7.  ? Canna jaegeriana Urb., 1917
  8.  ? Canna liliiflora Warsz. ex Planch., 1855
  9.  ? Canna orchiodes L.H. Bailey, 1923
  10.  ? Canna paniculata Ruiz, Pav., 1798
  11.  ? Canna pedunculata Sims, 1822
  12.  ? Canna tuerckheimii Kraenzl., 1912

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Eilė
Imbieriečiai
(Zingiberales)
   
        9 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
Kaniniai
(Cannaceae)
  Gentis
Kana
(Canna)

  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti