FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Calotropis (Apocynaceae)
ThoraThoraFruit
Calotropis (Apocynaceae)

Pienuolė - Calotropis R. Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Gentianales) eilės (Apocynaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Angilija (1), Australija (2), Bahamai (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Eritrėja (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Izraelis (1), Jamaika (1), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Malis (1), Marokas (1), Maršalo salos (1), Meksika (2), Mozambikas (2), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Ruanda (1), Rytų Timoras (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Somalis (1), Sudanas (1), Tailandas (1), Tanzanija (2), Venesuela (2), Vietnamas (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Calotropis acia Buch.-Ham., 1825
  2.  ? Calotropis gigantea L., Dryand., 1811
  3.  ? Calotropis procera Aiton, Dryand., 1811

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
      2 rūšys
  Eilė
Gencijoniečiai
(Gentianales)
    Gentis
Pienuolė
(Calotropis (Apocynaceae))

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Stepukiniai
(Apocynaceae)

  dar 66 eilės   dar 37 gentys  

Išnašos Redaguoti