FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Calopogonium
Calopogonium

? Calopogonium Desv., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Fabales) eilės (Leguminosae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (1), Belizas (3), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (4), Brazilija (4), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (3), Gana (1), Gvatemala (3), Hondūras (3), Indija (1), Indonezija (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kinija (1), Kolumbija (5), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (3), Kuko Salos (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malavis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Meksika (5), Mikronezija (1), Montseratas (1), Nigerija (1), Nikaragva (3), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (2), Peru (4), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (3), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Surinamas (2), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Uganda (1), Venesuela (4), Vietnamas (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Calopogonium caeruleum Benth., Sauvalle, ?
  2.  ? Calopogonium domingense Urb., Ekman, ?
  3.  ? Calopogonium flavidum Brandegee, ?
  4.  ? Calopogonium galactioides Kunth, Hemsl., ?
  5.  ? Calopogonium lanceolatum Brandegee, ?
  6.  ? Calopogonium mucunoides Desv., ?
  7.  ? Calopogonium pumilum Urb., ?
  8.  ? Calopogonium racemosum Micheli, ?
  9.  ? Calopogonium velutinum Benth., Amshoff, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Pupiečiai
(Fabales)
  Šeima
(Leguminosae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
(Calopogonium)
  2 rūšys
     
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti