FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Caesionidae
Caesionidae

? Caesionidae Rafinesque, 1810, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (4), Australija (22), Bachreinas (2), Džibutis (4), Egiptas (6), Eritrėja (3), Etiopija (2), Fidžis (9), Filipinai (25), Guamas (1), Indija (5), Indijos Vandenyno Britų Sritis (9), Indonezija (22), Iranas (3), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (5), JAV mažosios salos (1), Japonija (12), Jemenas (1), Jordanija (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kenija (7), Kinija (4), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (9), Kuko Salos (1), Kuveitas (1), Madagaskaras (6), Malaizija (10), Maršalo salos (7), Mauricijus (6), Mianmaras (1), Mikronezija (6), Mozambikas (13), Naujoji Kaledonija (11), Omanas (3), Papua Naujoji Gvinėja (15), Pietų Afrikos Respublika (11), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (2), Reunjonas (3), Saliamono Salos (16), Samoa (1), Saudo Arabija (7), Seišeliai (13), Singapūras (5), Somalis (4), Sudanas (7), Tailandas (22), Taivanas (14), Tanzanija (9), Tonga (3), Tuvalu (1), Vanuatu (6), Vietnamas (6), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (13)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Caesioninae ?, ? [0-0]
  2.  ? Gymnocaesioninae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Caesio Lacepède, 1801
  2.  ? Dipterygonatus ?, ?
  3.  ? Dipterygonotus Bleeker, 1849
  4.  ? Dipterogonotus ?, ?
  5.  ? Gymnocaesio Bleeker, 1876
  6.  ? Pterocaesio Bleeker, 1876

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        41 rūšis
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
(Caesionidae)
  4 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti