FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Caelorinchus
Caelorinchus

? Caelorinchus ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Gadiformes) būrio (Macrouridae) šeimos gentis. Dabar yra laikomas ? Coelorinchus Giorna, 1809 sinonimu.

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Angola (3), Argentina (2), Australija (24), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Fidžis (2), Filipinai (9), Gabonas (2), Gana (2), Gibraltaras (1), Graikija (2), Gvinėja (2), Hondūras (1), Indonezija (7), Ispanija (1), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (18), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kamerūnas (2), Kenija (3), Kinija (3), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kuba (1), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malis (1), Marokas (1), Mauritanija (3), Meksika (3), Mozambikas (5), Namibija (5), Naujoji Kaledonija (19), Naujoji Zelandija (21), Nigerija (2), Nikaragva (3), Norfolkas (3), Panama (4), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (9), Pietų Korėja (1), Portugalija (3), Prancūzija (19), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Somalis (1), Surinamas (2), Taivanas (17), Tanzanija (1), Togas (2), Vanuatu (8), Venesuela (2), Volisas ir Futūna (1), Čilė (3), Žaliasis Kyšulys (2)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Caelorinchus. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125746 on 2011-02-18
  • Giorna, M.E. 1809. Mémoire sur des poissons d'espèces nouvelles et de genres nouveaux. Plus: Suite et conclusion du mémoire (pp. 177-180). Mem. Acad. Imp. Sci. Lit. Beaux-arts., Turin v. 9 (pt 1): 1-19, 177-180, Pls. 1-2. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Menkiažuvės
(Gadiformes)
    Gentis
(Caelorinchus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Grenadieriai
(Macrouridae)

Išnašos Redaguoti