FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Buxaceae
Buxaceae

? Buxaceae Dumort., 1822, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Euphorbiales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Albanija (1), Andora (2), Argentina (2), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (3), Brazilija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Gruzija (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Indija (2), Iranas (1), Ispanija (6), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (4), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (15), Kolumbija (2), Komorai (2), Kuba (25), Lenkija (1), Madagaskaras (13), Majotas (1), Malavis (1), Marokas (1), Martinika (1), Meksika (7), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (2), Nigerija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (3), Pakistanas (1), Panama (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Puerto Rikas (2), Siera Leonė (1), Somalis (1), Suomija (1), Surinamas (1), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Turkija (1), Uganda (1), Venesuela (2), Vietnamas (3), Vokietija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (3), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (1), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1. Buksmedis - Buxus L., ? [104]
  2.  ? Didymeles ?, ?
  3. Pachisandra - Pachysandra Michx., ? [2]
  4. Brizgenis - Sarcococca ?, ? [7]
  5.  ? Styloceras ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 14 šeimų  
   
  Eilė
Karpažoliečiai
(Euphorbiales)
   
        8 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Buxaceae)
  2 gentys  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti