FANDOM

Buvė

Vietininkas Buvėje

Buvė – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Buvėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1
  • 100px|link=Curtia verticillaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Curtia verticillaris</td><td class="smwtype_str">Curtia verticillaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pilvakojai
Pilvakojai0
3
  • 100px|link=Calliotropis antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calliotropis antarctica</td><td class="smwtype_str">Calliotropis antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
21
  • 100px|link=Antimora rostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antimora rostrata</td><td class="smwtype_str">Antimora rostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Buvėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
10
  • 100px|link=Bathydraco antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathydraco antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathydraco antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
7
  • 100px|link=Antimora rostrata
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
2
  • 100px|link=Electrona antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Electrona antarctica</td><td class="smwtype_str">Electrona antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
2
  • 100px|link=Chlanidota densesculpta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlanidota densesculpta</td><td class="smwtype_str">Chlanidota densesculpta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Mancopsetta maculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mancopsetta maculata</td><td class="smwtype_str">Mancopsetta maculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Bathylagus antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathylagus antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathylagus antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Buvėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Curtia verticillaris

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.