FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Butorides
Butorides virescens 070506 GWADA
Butorides

Žalieji naktikoviai - Butorides Blyth, 1852, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Ciconiiformes) būrio (Ardeidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (2), Aruba (1), Australija (2), Bahamai (2), Bangladešas (1), Barbadosas (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (2), Botsvana (3), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (2), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dominika (2), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (2), Gajana (2), Gambija (2), Gana (1), Grenada (2), Gvadelupa (3), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Haitis (2), Hondūras (2), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (2), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kanada (3), Kenija (2), Kinija (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (2), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Malavis (2), Martinika (1), Mauricijus (1), Meksika (3), Mianmaras (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (2), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Rusija (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Somalis (1), Sudanas (1), Surinamas (3), Svazilandas (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Uganda (2), Urugvajus (2), Venesuela (4), Vietnamas (1), Zambija (2), Zimbabvė (2), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Butorides striatus Linnaeus, 1758
  2. Žalsvasis naktikovas - Butorides virescens Linnaeus, 1758
  1.  ? Butorides sundevalli Reichenow, 1877
  2.  ? Butorides striata Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Butorides Blyth, 1852. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=159111 on 2011-02-18
  • Catalogue of the birds in the museum [of the] Asiatic Society p.281
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Butorides. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
      4 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Žalieji naktikoviai
(Butorides)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 37 būriai   dar 19 genčių  

Išnašos Redaguoti