FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Burseraceae
Burseraceae

? Burseraceae Kunth, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Aruba (1), Australija (6), Bahamai (1), Belizas (7), Beninas (2), Bolivija (36), Botsvana (11), Brazilija (76), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (3), Burkina Fasas (3), Burundis (2), Centrinės Afrikos Respublika (4), Dominika (1), Dominikos Respublika (5), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (1), Ekvadoras (57), Eritrėja (2), Etiopija (26), Fidžis (4), Filipinai (14), Gabonas (15), Gajana (30), Gana (4), Gvadelupa (2), Gvatemala (15), Gvinėja (2), Haitis (3), Hondūras (13), Honkongas (1), Indija (13), Indonezija (47), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (4), Japonija (1), Jemenas (21), Jungtinės Amerikos Valstijos (23), Kambodža (3), Kamerūnas (18), Kenija (30), Kinija (5), Kolumbija (68), Komorai (1), Kongas (4), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (24), Kuba (4), Kuko Salos (1), Laosas (2), Liberija (2), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (35), Majotas (1), Malaizija (34), Malavis (6), Malis (2), Mauricijus (2), Meksika (98), Mianmaras (1), Mozambikas (11), Namibija (19), Naujoji Kaledonija (4), Nigerija (7), Nigeris (2), Nikaragva (15), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (8), Panama (19), Papua Naujoji Gvinėja (23), Paragvajus (2), Peru (66), Pietų Afrikos Respublika (13), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (33), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (10), Reunjonas (1), Saliamono Salos (8), Salvadoras (5), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (5), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Somalis (60), Sudanas (1), Surinamas (18), Tailandas (7), Taivanas (1), Tanzanija (30), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (2), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Uganda (3), Urugvajus (1), Vanuatu (5), Venesuela (62), Vietnamas (8), Zambija (11), Zimbabvė (7), Čadas (1), Šri Lanka (2), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (4), Pažeidžiami (28), Beveik nykstantys (20), Nekeliantys susirūpinimo (9), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1. Gabonmedis - Aucoumea ?, ?
  2.  ? Beiselia ?, ?
  3. Bosvelija - Boswellia Roxb., Colebr., ?
  4. Bursera - Bursera Jacq., L., ?
  5. Kanaris - Canarium L., ?
  6. Miramedis - Commiphora Jacq., ?
  7.  ? Crepidospermum ?, ?
  8. Dakris - Dacryodes Vahl, ?
  9.  ? Elaphrium ?, ?
  10. Garuga - Garuga ?, ?
  11.  ? Haplolobus ?, ?
  12. Murtenga - Protium ?, ?
  13.  ? Santiria ?, ?
  14.  ? Tetragastris Gaertn., ?
  15.  ? Tingulonga ?, ?
  16.  ? Trattinnickia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
   
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
   
        19 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Burseraceae)
  6 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti