FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Istiophoridae
BlueMarlin
Buriažuvinės

Buriažuvinės - Istiophoridae Lee, 1989, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Argentina (1), Aruba (1), Australija (8), Bachreinas (1), Bahamai (6), Brazilija (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (4), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gana (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Indija (4), Indonezija (1), Ispanija (4), Italija (2), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (1), Kinija (2), Komorai (1), Kosta Rika (3), Kuba (2), Liberija (1), Madagaskaras (1), Marokas (1), Mauricijus (4), Meksika (10), Naujoji Zelandija (5), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (10), Pietų Korėja (1), Portugalija (5), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (3), Reunjonas (1), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (3), Siera Leonė (1), Singapūras (2), Somalis (1), Tailandas (3), Taivanas (4), Tanzanija (1), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Venesuela (4), Čilė (3), Šri Lanka (3), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Istiomax ?, ?
  2.  ? Istiophorus Lacepède, 1801
  3.  ? Maikaira ?, ?
  4.  ? Makaira Lacepède, 1802
  5.  ? Makairaf ?, ?
  6.  ? Malina ?, ?
  7.  ? Tetrapterurus ?, ?
  8.  ? Tetrapturus Rafinesque, 1810

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Istiophoridae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125539 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        9 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Buriažuvinės
(Istiophoridae)
  5 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti