FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Bullidae
Bullidae

? Bullidae Rafinesque, 1815, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Cephalaspidea) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Aruba (1), Australija (14), Bahamai (4), Barbadosas (3), Belizas (1), Bermudai (2), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Eritrėja (1), Fidžis (5), Filipinai (12), Gambija (2), Gana (1), Graikija (2), Grenada (2), Gvadelupa (2), Gvinėja (1), Hondūras (3), Honkongas (1), Indija (5), Indonezija (9), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (3), Jamaika (4), Japonija (7), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kaimanų salos (2), Kenija (2), Kinija (4), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Komorai (1), Kosta Rika (2), Kuba (3), Madagaskaras (3), Malaizija (2), Malta (1), Mauricijus (4), Meksika (10), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (7), Nikaragva (3), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (5), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (4), Pitkerno salos (1), Portugalija (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (5), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (2), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Singapūras (1), Sudanas (1), Tailandas (2), Taivanas (3), Tanzanija (2), Tonga (4), Trinidadas ir Tobagas (4), Tunisas (1), Turkija (1), Vanuatu (5), Venesuela (5), Čilė (1), Šri Lanka (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Bulla Linnaeus, 1758 [138]

Literatūra Redaguoti

  • Bouchet, P. (2010). Bullidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Malaquias M.A. & Reid D.G. (2008). Systematic revision of the living species of Bullidae (Mollusca: Gastropoda: Cephalaspidea), with a molecular phylogenetic analysis. Zoological Journal of the Linnean Society 153:453-543. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 14 šeimų  
   
  Būrys
(Cephalaspidea)
   
        10 rūšių
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Bullidae)
  1 Gentis
(Bulla)

  dar 22 būriai  

Išnašos Redaguoti