FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Bubulcus
Cattle Egret I IMG 7820
Bubulcus

Ibisiniai garniai - Bubulcus Bonaparte, 1855, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Ciconiiformes) būrio (Ardeidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angilija (1), Angola (1), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malavis (1), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Martinika (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (1), Rytų Timoras (1), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Ibiškasis garnys - Bubulcus ibis Linnaeus, 1758 [1]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Bubulcus. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=159741 on 2011-02-18
  • Bubulcus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
      1 Rūšis
Ibiškasis garnys
(Bubulcus ibis)
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Ibisiniai garniai
(Bubulcus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 37 būriai   dar 19 genčių  

Išnašos Redaguoti