FANDOM

Bosnija ir Hercegovina
Flag of Bosnia and Herzegovina
LocationBosniaAndHerzegovina
Vietininkas Bosnijoje ir Hercegovinoje
Angliškai Bosnia and Herzegovina
Vokiškai Bosnien und Herzegowina
Prancūziškai Bosnie-Herzégovine
Rusiškai Босния и Герцеговина

Bosnija ir Hercegovina – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Bosnijoje ir Hercegovinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
49
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops biuncialis</td><td class="smwtype_str">Aegilops biuncialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
243
  • 100px|link=Acer hyrcanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer hyrcanum</td><td class="smwtype_str">Acer hyrcanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
36
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninis keklikas</td><td class="smwtype_str">Alectoris graeca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
4
  • 100px|link=Bithynia tentaculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bithynia tentaculata</td><td class="smwtype_str">Bithynia tentaculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Cetorhinus maximus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cetorhinus maximus</td><td class="smwtype_str">Cetorhinus maximus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
15
  • 100px|link=Alburnus alburnus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alburnus alburnus</td><td class="smwtype_str">Alburnus alburnus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Bosnijoje ir Hercegovinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Viviparus contectus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Viviparus contectus</td><td class="smwtype_str">Viviparus contectus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
2
  • 100px|link=Symphodus (Crenilabrus) tinca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Symphodus (Crenilabrus) tinca</td><td class="smwtype_str">Symphodus (Crenilabrus) tinca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Geltonasis kūdrinis garnys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonasis kūdrinis garnys</td><td class="smwtype_str">Ardeola ralloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Crex crex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crex crex</td><td class="smwtype_str">Crex crex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpžuvės
Karpžuvės319
9
  • 100px|link=Alburnus alburnus
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Pietinis purplelis, Balkáni Gerle fészek, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pietinis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia decaocto</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis mažasis kragas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis mažasis kragas</td><td class="smwtype_str">Tachybaptus ruficollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes345
1
  • 100px|link=Oedalechilus labeo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oedalechilus labeo</td><td class="smwtype_str">Oedalechilus labeo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
1
  • 100px|link=Conus ventricosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus ventricosus</td><td class="smwtype_str">Conus ventricosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Falco naumanni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco naumanni</td><td class="smwtype_str">Falco naumanni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
1
  • 100px|link=Oncorhynchus mykiss
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oncorhynchus mykiss</td><td class="smwtype_str">Oncorhynchus mykiss</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
1
  • 100px|link=Scorpaena porcus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaena porcus</td><td class="smwtype_str">Scorpaena porcus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Charadrius dubius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Charadrius dubius</td><td class="smwtype_str">Charadrius dubius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
1
  • 100px|link=Cetorhinus maximus
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
1
  • 100px|link=Anguilla anguilla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anguilla anguilla</td><td class="smwtype_str">Anguilla anguilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
8
  • 100px|link=Chloris chloris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chloris chloris</td><td class="smwtype_str">Chloris chloris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Paprastoji rudė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji rudė</td><td class="smwtype_str">Aythya nyroca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Bosnijoje ir Hercegovinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Papaver apulum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver apulum</td><td class="smwtype_str">Papaver apulum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
21
  • 100px|link=Aposeris foetida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aposeris foetida</td><td class="smwtype_str">Aposeris foetida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
11
  • 100px|link=Buddleja duclouxii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja duclouxii</td><td class="smwtype_str">Buddleja duclouxii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
5
  • 100px|link=Eriastrum brandegeeae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriastrum brandegeeae</td><td class="smwtype_str">Eriastrum brandegeeae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
1
  • 100px|link=Malva moschata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Malva moschata</td><td class="smwtype_str">Malva moschata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
1
  • 100px|link=Paeonia mascula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paeonia mascula</td><td class="smwtype_str">Paeonia mascula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
6
  • 100px|link=Carpinus betulus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carpinus betulus</td><td class="smwtype_str">Carpinus betulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
2
  • 100px|link=Potamogeton berchtoldii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton berchtoldii</td><td class="smwtype_str">Potamogeton berchtoldii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
31
  • 100px|link=Aphanes arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanes arvensis</td><td class="smwtype_str">Aphanes arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
3
  • 100px|link=Gentiana lutea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gentiana lutea</td><td class="smwtype_str">Gentiana lutea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
13
  • 100px|link=Cerastium brachypetalum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerastium brachypetalum</td><td class="smwtype_str">Cerastium brachypetalum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
22
  • 100px|link=Aethionema saxatile
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethionema saxatile</td><td class="smwtype_str">Aethionema saxatile</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
1
  • 100px|link=Andrachne telephioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne telephioides</td><td class="smwtype_str">Andrachne telephioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
2
  • 100px|link=Aristolochia lutea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia lutea</td><td class="smwtype_str">Aristolochia lutea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
4
  • 100px|link=Cephalaria leucantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cephalaria leucantha</td><td class="smwtype_str">Cephalaria leucantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
12
  • 100px|link=Campanula hercegovina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula hercegovina</td><td class="smwtype_str">Campanula hercegovina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Siparuna lepidota
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Siparuna lepidota</td><td class="smwtype_str">Siparuna lepidota</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
9
  • 100px|link=Allium senescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium senescens</td><td class="smwtype_str">Allium senescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Linum capitatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum capitatum</td><td class="smwtype_str">Linum capitatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
15
  • 100px|link=Acer hyrcanum
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
1
  • 100px|link=Helianthemum nummularium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Helianthemum nummularium</td><td class="smwtype_str">Helianthemum nummularium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Alkanna tinctoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alkanna tinctoria</td><td class="smwtype_str">Alkanna tinctoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
40
  • 100px|link=Anthyllis aurea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthyllis aurea</td><td class="smwtype_str">Anthyllis aurea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
2
  • 100px|link=Polygala chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala chinensis</td><td class="smwtype_str">Polygala chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
4
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
10
  • 100px|link=Argocoffeopsis spathulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argocoffeopsis spathulata</td><td class="smwtype_str">Argocoffeopsis spathulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
5
  • 100px|link=Rheum likiangense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rheum likiangense</td><td class="smwtype_str">Rheum likiangense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
8
  • 100px|link=Anthriscus fumarioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthriscus fumarioides</td><td class="smwtype_str">Anthriscus fumarioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Geranium bohemicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium bohemicum</td><td class="smwtype_str">Geranium bohemicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
36
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
2
  • 100px|link=Juncus thomasii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus thomasii</td><td class="smwtype_str">Juncus thomasii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
8
  • 100px|link=Aconitum superbum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum superbum</td><td class="smwtype_str">Aconitum superbum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.