FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Borago
Borage-flower-hr

Agurklė - Borago L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Lamiales) eilės (Boraginaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (3), Andora (1), Argentina (1), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Belgija (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Danija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Graikija (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (2), Italija (3), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kanada (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Lenkija (1), Libanas (1), Lietuva (1), Malta (1), Marokas (2), Meksika (1), Naujoji Zelandija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Peru (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Rusija (1), Sirija (1), Suomija (1), Tunisas (2), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (1), Šveicarija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Borago longifolia Poir., 1789
  2.  ? Borago morisiana Bigazzi, Ricceri, 1992
  3.  ? Borago pygmaea DC., Chater, Greuter, 1972
  4.  ? Borago trabutii Maire, 1918

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Notreliečiai
(Lamiales)
    Gentis
Agurklė
(Borago)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Agurkliniai
(Boraginaceae)

  dar 66 eilės   dar 44 gentys  

Išnašos Redaguoti