FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Blighia
Blighia

Bligija - Blighia Koenig, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės (Sapindaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Belizas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Bulgarija (1), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Gabonas (3), Gana (3), Gvatemala (1), Gvinėja (3), Hondūras (1), Indonezija (1), Italija (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (3), Kenija (1), Kolumbija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (1), Liberija (3), Malavis (1), Martinika (1), Mozambikas (1), Nigerija (3), Nikaragva (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Salvadoras (1), Siera Leonė (1), Sirija (1), Slovėnija (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Uganda (2), Venesuela (1), Vengrija (1), Zimbabvė (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Blighia kamerunensis Radlk., 1933
  2.  ? Blighia laurentii De Wild., 1909
  3.  ? Blighia mildbraedii Radlk., 1912
  4.  ? Blighia sapida K.D.Koenig, 1806
  5.  ? Blighia unijugata Baker, 1868
  6.  ? Blighia welwitschii Hiern, Radlk., 1933

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
    Gentis
Bligija
(Blighia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Sapindaceae)

  dar 66 eilės   dar 24 gentys  

Išnašos Redaguoti