FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Blennius
Blennius

? Blennius Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Blenniidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (3), Angola (4), Australija (2), Bahamai (2), Barbadosas (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Eritrėja (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gana (2), Graikija (4), Grenada (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (2), Ispanija (9), Italija (15), Izraelis (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kamerūnas (1), Kipras (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kroatija (8), Kuba (2), Liberija (1), Malta (1), Marokas (1), Mauritanija (1), Mikronezija (1), Mozambikas (3), Namibija (3), Nigerija (2), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (2), Pietų Afrikos Respublika (6), Portugalija (5), Prancūzija (10), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (2), Saliamono Salos (1), San Tomė ir Prinsipė (2), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Sirija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Blennius maoricus Kner, 1864
  2.  ? Blennius normani Poll, 1949
  3.  ? Blennius ocellaris Linnaeus, 1758
  4.  ? Blennius ponticus ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Blennius Linnaeus, 1758. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125915 on 2011-02-18
  • FishBase
  • Blennius Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Blennius)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Jūros šuniukai
(Blenniidae)

Išnašos Redaguoti