FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Bixa
Bixa orellana with fruits in Hyderabad, AP W IMG 1453
Bixa

Urlija - Bixa L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Violales) eilės (Bixaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Argentina (1), Australija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (4), Brazilija (4), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (4), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Guamas (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kinija (1), Kolumbija (2), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malis (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (5), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (2), Senegalas (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (1), Surinamas (2), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (1), Zambija (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Bixa arborea Huber, 1910
  2.  ? Bixa excelsa Gleason, Krukoff, 1934
  3.  ? Bixa orellana L., 1753
  4.  ? Bixa platycarpa Ruiz, Pav. ex G.Don, 1831
  5.  ? Bixa urucurana Willd., 1809

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 20 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Našlaitiečiai
(Violales)
    Gentis
Urlija
(Bixa)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Urlijiniai
(Bixaceae)

  dar 66 eilės   dar 2 gentys  

Išnašos Redaguoti