FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Betulaceae
Alnus glutinosa
Betulaceae

? Betulaceae Gray, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Urticales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (4), Airija (9), Albanija (2), Alžyras (2), Andora (5), Argentina (4), Armėnija (2), Australija (5), Austrija (17), Azerbaidžanas (4), Belgija (8), Bolivija (2), Bosnija ir Hercegovina (4), Brazilija (2), Bulgarija (6), Butanas (4), Danija (14), Ekvadoras (2), Estija (6), Etiopija (1), Filipinai (5), Graikija (8), Grenlandija (5), Gruzija (14), Gvatemala (5), Hondūras (4), Honkongas (1), Indija (11), Irakas (1), Iranas (6), Islandija (4), Ispanija (16), Italija (14), Izraelis (1), Japonija (44), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (21), Jungtinės Amerikos Valstijos (65), Juodkalnija (2), Kambodža (1), Kanada (33), Kazachija (3), Kinija (72), Kipras (1), Kirgizija (2), Kolumbija (2), Kosta Rika (1), Kroatija (4), Laosas (2), Latvija (3), Lenkija (35), Libanas (1), Lichtenšteinas (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (3), Makedonija (1), Marokas (2), Meksika (8), Mianmaras (2), Mongolija (4), Naujoji Zelandija (26), Nepalas (7), Nikaragva (1), Norvegija (9), Nyderlandai (15), Pakistanas (4), Panama (10), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (24), Portugalija (5), Prancūzija (24), Rumunija (9), Rusija (32), Salvadoras (5), Sen Pjeras ir Mikelonas (2), Senegalas (1), Sirija (1), Slovakija (5), Slovėnija (8), Suomija (11), Tailandas (3), Taivanas (8), Tunisas (1), Turkija (12), Ukraina (8), Uzbekija (3), Venesuela (2), Vengrija (9), Vietnamas (4), Vokietija (26), Čekija (7), Čilė (1), Šiaurės Korėja (9), Švedija (29), Šveicarija (12). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (5), Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Gentys Redaguoti

  1. Alksnis, juodalksnis - Alnus P. Mill., ?
  2. Beržas - Betula L., ?
  3. Skroblas - Carpinus L., ?
  4. Lazdynas - Corylus L., ?
  5. Ostrija - Ostrya Scop., ?
  6.  ? Ostryopsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Bukiečiai
(Fagales)
   
        54 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Betulaceae)
  5 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti