FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Beryx
Beryx splendens
Beryx

? Beryx Cuvier, 1829, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beryciformes) būrio (Berycidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Angola (1), Australija (5), Bahamai (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Fidžis (1), Gabonas (1), Gana (1), Gvinėja (1), Indonezija (1), Islandija (2), Ispanija (2), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (1), Norvegija (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Prancūzijos Polinezija (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saudo Arabija (2), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Taivanas (3), Togas (1), Vanuatu (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Beryx decadactylus Cuvier, 1829
  2.  ? Beryx mollis Abe, 1959
  3.  ? Beryx splendens Lowe, 1834

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Beryx Cuvier, 1829. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125700 on 2011-02-18
  • Cuvier, G. (1829) Le Règne Animal, distribué d'après son organisation, pour servir de base à l'histoire naturelle des animaux et d'introduction à l'anatomie comparée. Edition 2. v. 2: i-xv + 1-406.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Beriksažuvės
(Beryciformes)
    Gentis
(Beryx)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Beriksinės
(Berycidae)

Išnašos Redaguoti