FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Berberidaceae
Berberis trifoliolata fruit
Berberidaceae

? Berberidaceae Durande, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Ranunculales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (5), Airija (4), Alžyras (2), Argentina (24), Armėnija (5), Australija (12), Austrija (7), Azerbaidžanas (4), Baltarusija (1), Belgija (1), Bolivija (27), Brazilija (9), Butanas (12), Danija (12), Ekvadoras (35), Estija (1), Etiopija (1), Filipinai (2), Graikija (3), Gruzija (3), Gvatemala (1), Honkongas (1), Indija (37), Indonezija (1), Irakas (2), Iranas (10), Ispanija (27), Italija (4), Izraelis (2), Japonija (24), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (21), Jungtinės Amerikos Valstijos (67), Kanada (8), Kazachija (4), Kenija (1), Kinija (224), Kipras (2), Kirgizija (2), Kolumbija (39), Kosta Rika (2), Kuko Salos (1), Lenkija (4), Lietuva (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Marokas (1), Meksika (18), Mianmaras (12), Mongolija (3), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (28), Nikaragva (1), Norvegija (5), Nyderlandai (6), Pakistanas (4), Panama (2), Peru (37), Pietų Korėja (7), Portugalija (5), Prancūzija (12), Reunjonas (1), Rumunija (1), Rusija (17), Saudo Arabija (1), Sirija (2), Slovėnija (3), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (2), Tadžikija (3), Tailandas (1), Taivanas (14), Tanzanija (1), Turkija (5), Turkmėnija (3), Uganda (1), Ukraina (6), Urugvajus (4), Uzbekija (8), Venesuela (9), Vietnamas (3), Vokietija (6), Čekija (2), Čilė (21), Šri Lanka (2), Švedija (31), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (3), Pažeidžiami (21), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (2), Trūksta duomenų (14).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Achlys DC., ?
  2. Raugerškis - Berberis L., ?
  3.  ? Bongardia ?, ?
  4. Stieblapis - Caulophyllum Michx., ?
  5.  ? Diphylleia Michx., ?
  6. Krumplenis - Dysosma ?, ?
  7. Epimedis - Epimedium L., ?
  8.  ? Gymnospermium ?, ?
  9. Džefersonija - Jeffersonia W. Bart., ?
  10.  ? Leontice ?, ?
  11. Mahonija - Mahonia Nutt., ?
  12. Nandina - Nandina Thunb., ?
  13.  ? Odostemon ?, ?
  14.  ? Plagiorhegma ?, ?
  15.  ? Ranzania ?, ?
  16.  ? Sinopodophyllum ?, ?
  17.  ? Vancouveria Morr., Dcne., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Eilė
Vėdryniečiai
(Ranunculales)
   
        35 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Berberidaceae)
  10 genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti