FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Batrachoidiformes
Batrachoidiformes

? Batrachoidiformes Bleeker, 1858, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (6), Argentina (5), Aruba (1), Australija (11), Bachreinas (2), Bahamai (2), Belizas (12), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (11), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Ekvadoras (4), Fidžis (2), Filipinai (5), Gabonas (3), Gajana (5), Gambija (1), Gana (2), Gibraltaras (1), Grenlandija (1), Gruzija (2), Gvatemala (4), Gvinėja (2), Hondūras (8), Indija (6), Indonezija (6), Ispanija (1), Izraelis (2), Jemenas (1), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kambodža (2), Kamerūnas (2), Kanada (4), Kolumbija (12), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (8), Kuba (5), Kuveitas (2), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Marokas (1), Mauritanija (1), Meksika (25), Namibija (2), Nigerija (2), Nikaragva (5), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (23), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (14), Portugalija (1), Prancūzijos Gviana (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (3), Salvadoras (4), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Singapūras (5), Somalis (1), Surinamas (5), Tailandas (7), Taivanas (3), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (7), Urugvajus (2), Vakarų Sachara (1), Venesuela (7), Vietnamas (2), Čilė (7), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Šeimos Redaguoti

  1. Varliažuvinės - Batrachoididae Bleeker, 1858 [6-33]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Batrachoidiformes)
  1 Šeima
([[]])
  6 gentys   33 rūšys
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti