FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Batales
Batales

? Batales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (4), Alžyras (2), Angilija (3), Argentina (13), Armėnija (2), Aruba (2), Australija (15), Austrija (1), Belizas (7), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (23), Botsvana (7), Brazilija (34), Britų Mergelių salos (3), Burkina Fasas (5), Burundis (4), Centrinės Afrikos Respublika (4), Dominika (1), Dominikos Respublika (5), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (3), Egiptas (6), Ekvadoras (19), Eritrėja (3), Etiopija (12), Filipinai (1), Gabonas (5), Gajana (7), Gana (4), Graikija (2), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (6), Gvinėja (1), Haitis (2), Hondūras (9), Indija (7), Indonezija (5), Irakas (4), Iranas (8), Ispanija (2), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (4), JAV mažosios salos (2), Jamaika (4), Japonija (2), Jemenas (15), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (41), Kamerūnas (11), Kanada (3), Kenija (6), Kinija (3), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (20), Komorai (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (7), Kosta Rika (11), Kuba (5), Lenkija (1), Libanas (3), Liberija (1), Madagaskaras (10), Majotas (2), Malavis (2), Malis (4), Marokas (3), Martinika (2), Mauritanija (5), Meksika (30), Mikronezija (1), Mozambikas (4), Namibija (9), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (1), Nigerija (4), Nigeris (2), Nikaragva (9), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (4), Omanas (12), Pakistanas (1), Panama (10), Papua Naujoji Gvinėja (5), Paragvajus (15), Peru (20), Pietų Afrikos Respublika (12), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (7), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (5), Ruanda (3), Salvadoras (3), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (10), Seišeliai (1), Senegalas (5), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (2), Sirija (1), Somalis (13), Sudanas (5), Surinamas (3), Tailandas (2), Taivanas (4), Tanzanija (15), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (2), Turkmėnija (2), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (17), Vietnamas (2), Vokietija (2), Zambija (5), Zimbabvė (3), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Bataceae Mart., Perleb, ? [0-0]
  2.  ? Gyrostemonaceae Endl., A. Juss., ? [0-0]
  3.  ? Cleomaceae Horan., ? [0-0]
  4.  ? Emblingiaceae Airy Shaw, ? [0-0]
  5.  ? Koeberliniaceae Engl., ? [0-0]
  6.  ? Pentadiplandraceae Hutch., Dalziel, ? [0-0]
  7.  ? Setchellanthaceae Iltis, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Batales)
  1 Šeima
([[]])
  1 Gentis
([[]])
  1 Rūšis
([[]])
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti