FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Basella
Basella rubra Blanco1.74-cropped
Basella

Bazelė - Basella L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Caryophyllales) eilės (Basellaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Brazilija (1), Burundis (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kalėdų sala (1), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Madagaskaras (3), Majotas (1), Malaizija (1), Malavis (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nyderlandai (1), Panama (1), Peru (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Uganda (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Basella alba L., 1753
  2.  ? Basella excavata Elliot, 1891
  3.  ? Basella leandriana H.Perrier, 1950
  4.  ? Basella madagascariensis Boivin, H.Perrier, 1950
  5.  ? Basella paniculata Volkens, 1906

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Gvazdikiečiai
(Caryophyllales)
    Gentis
Bazelė
(Basella)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Basellaceae)

  dar 66 eilės   dar 3 gentys  

Išnašos Redaguoti