FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sphyraenidae
Barakudinės

Barakudinės - Sphyraenidae Springer, Raasch, 1995, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (4), Australija (17), Bachreinas (6), Bahamai (3), Barbadosas (2), Belizas (3), Beninas (3), Bermudai (3), Brazilija (9), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (3), Egiptas (3), Ekvadoras (2), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (6), Filipinai (12), Gabonas (3), Gajana (1), Gambija (1), Gana (2), Graikija (1), Grenada (2), Gruzija (1), Guamas (3), Gvadelupa (2), Gvatemala (3), Gvinėja (1), Haitis (3), Hondūras (3), Honkongas (3), Indija (10), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (9), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (4), Japonija (15), Jemenas (3), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kambodža (3), Kamerūnas (6), Kanada (3), Kataras (3), Kenija (5), Kinija (11), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (5), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (4), Kuba (6), Liberija (2), Madagaskaras (10), Malaizija (8), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (5), Mauritanija (1), Meksika (7), Mianmaras (3), Mikronezija (2), Mozambikas (11), Naujoji Kaledonija (7), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (3), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (8), Pakistanas (4), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (8), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (14), Pietų Korėja (3), Pitkerno salos (1), Portugalija (2), Prancūzija (8), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Reunjonas (3), Saliamono Salos (6), Salvadoras (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (5), Seišeliai (11), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Singapūras (5), Somalis (3), Sudanas (4), Surinamas (1), Tailandas (10), Taivanas (10), Tanzanija (10), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (4), Tunisas (3), Vakarų Sachara (2), Venesuela (2), Vietnamas (9), Šri Lanka (8), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Syphyraena ?, ?
  2.  ? Sphyraema ?, ?
  3. Barakudos - Sphyraena Artedi in Röse, 1793

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Sphyraenidae. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125565 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        78 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Barakudinės
(Sphyraenidae)
  8 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti