FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Coerebidae
Bananaquits
Bananiniai parulidai
Coereba flaveola

Bananiniai parulidai - Coerebidae Vieillot, 1809, žvirblinių paukščių (Passeriformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Gajana (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kaimanų salos (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Malaizija (1), Malis (1), Martinika (1), Meksika (1), Montseratas (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Salvadoras (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Surinamas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Vokietija (1). 

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        1 Rūšis
Bananinis parulidas
(Coereba flaveola)
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Bananiniai parulidai
(Coerebidae)
  1 Gentis
Bananiniai parulidai
(Coereba)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti