FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Musaceae
Bananiniai

Bananiniai - Musaceae Juss., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Zingiberales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (5), Bangladešas (2), Belgija (3), Belizas (1), Bolivija (3), Brazilija (2), Brunėjus (3), Burundis (1), Ekvadoras (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (3), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Hondūras (2), Honkongas (1), Indija (7), Indonezija (11), Ispanija (2), Izraelis (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kinija (11), Kolumbija (5), Komorai (1), Kosta Rika (6), Madagaskaras (2), Malaizija (11), Malavis (1), Meksika (4), Mianmaras (6), Mikronezija (2), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (2), Nikaragva (1), Papua Naujoji Gvinėja (5), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), Samoa (2), Sudanas (1), Suomija (3), Tailandas (8), Taivanas (2), Tanzanija (1), Turkija (1), Uganda (1), Venesuela (1), Vietnamas (5), Zambija (1), Zimbabvė (1), Švedija (5), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Ensetas - Ensete Horan., ? [8]
  2. Bananas - Musa L., ? [66]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Eilė
Imbieriečiai
(Zingiberales)
   
        74 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
Bananiniai
(Musaceae)
  3 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti