FANDOM

Baltarusija
Flag of Belarus
LocationBelarus
Vietininkas Baltarusijoje
Angliškai Belarus
Vokiškai Weißrussland
Prancūziškai Biélorussie
Rusiškai Белоруссия

Baltarusija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
27
  • 100px|link=Agrostis capillaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis capillaris</td><td class="smwtype_str">Agrostis capillaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
77
  • 100px|link=Achillea distans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea distans</td><td class="smwtype_str">Achillea distans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
52
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai394
1
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
2
  • 100px|link=Porzana porzana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Porzana porzana</td><td class="smwtype_str">Porzana porzana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai5
1
  • 100px|link=Gavia arctica, GaviaArctica, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia arctica</td><td class="smwtype_str">Gavia arctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
2
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
4
  • 100px|link=Falco peregrinus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco peregrinus</td><td class="smwtype_str">Falco peregrinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
9
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai312
2
  • 100px|link=Pilkoji kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pilkoji kurapka</td><td class="smwtype_str">Perdix perdix</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
2
  • 100px|link=Europinis žalvarnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinis žalvarnis</td><td class="smwtype_str">Coracias garrulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
28
  • 100px|link=Ankstyvoji pečialinda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ankstyvoji pečialinda</td><td class="smwtype_str">Phylloscopus trochilus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
1
  • 100px|link=Mergus albellus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mergus albellus</td><td class="smwtype_str">Mergus albellus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai906
1
  • 100px|link=Papaver somniferum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver somniferum</td><td class="smwtype_str">Papaver somniferum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai24,686
4
  • 100px|link=Achillea distans
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
3
  • 100px|link=Loeselia ciliata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Loeselia ciliata</td><td class="smwtype_str">Loeselia ciliata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
2
  • 100px|link=Cannabis sativa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cannabis sativa</td><td class="smwtype_str">Cannabis sativa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai5,311
15
  • 100px|link=Cerasus avium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus avium</td><td class="smwtype_str">Cerasus avium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
2
  • 100px|link=Cephalanthera longifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cephalanthera longifolia</td><td class="smwtype_str">Cephalanthera longifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai772
1
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
1
  • 100px|link=Beta vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beta vulgaris</td><td class="smwtype_str">Beta vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
4
  • 100px|link=Arabidopsis thaliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arabidopsis thaliana</td><td class="smwtype_str">Arabidopsis thaliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
7
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai443
1
  • 100px|link=Linum usitatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum usitatissimum</td><td class="smwtype_str">Linum usitatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai9,975
1
  • 100px|link=Trapa natans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Trapa natans</td><td class="smwtype_str">Trapa natans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
2
  • 100px|link=Agathosma microcarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agathosma microcarpa</td><td class="smwtype_str">Agathosma microcarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai4,428
1
  • 100px|link=Cucumis sativus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis sativus</td><td class="smwtype_str">Cucumis sativus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
4
  • 100px|link=Ajuga pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ajuga pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Ajuga pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
15
  • 100px|link=Glycine max
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Glycine max</td><td class="smwtype_str">Glycine max</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai2,580
5
  • 100px|link=Ardisia bella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardisia bella</td><td class="smwtype_str">Ardisia bella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
6
  • 100px|link=Agouticarpa velutina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agouticarpa velutina</td><td class="smwtype_str">Agouticarpa velutina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai84
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai1,266
3
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai4,314
2
  • 100px|link=Coriandrum sativum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coriandrum sativum</td><td class="smwtype_str">Coriandrum sativum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
18
  • 100px|link=Agrostis capillaris
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
4
  • 100px|link=Aconitum pteropus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum pteropus</td><td class="smwtype_str">Aconitum pteropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai1,590
1
  • 100px|link=Vitis vinifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitis vinifera</td><td class="smwtype_str">Vitis vinifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.