FANDOM

Baltarusija
Flag of Belarus
LocationBelarus
Vietininkas Baltarusijoje
Angliškai Belarus
Vokiškai Weißrussland
Prancūziškai Biélorussie
Rusiškai Белоруссия

Baltarusija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
27
  • 100px|link=Agrostis capillaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis capillaris</td><td class="smwtype_str">Agrostis capillaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
77
  • 100px|link=Achillea distans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea distans</td><td class="smwtype_str">Achillea distans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
52
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Porzana porzana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Porzana porzana</td><td class="smwtype_str">Porzana porzana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Gavia arctica, GaviaArctica, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia arctica</td><td class="smwtype_str">Gavia arctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Falco peregrinus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco peregrinus</td><td class="smwtype_str">Falco peregrinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Pilkoji kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pilkoji kurapka</td><td class="smwtype_str">Perdix perdix</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Europinis žalvarnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinis žalvarnis</td><td class="smwtype_str">Coracias garrulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
27
  • 100px|link=Ankstyvoji pečialinda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ankstyvoji pečialinda</td><td class="smwtype_str">Phylloscopus trochilus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mergus albellus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mergus albellus</td><td class="smwtype_str">Mergus albellus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Baltarusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Papaver somniferum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver somniferum</td><td class="smwtype_str">Papaver somniferum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
4
  • 100px|link=Achillea distans
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
3
  • 100px|link=Loeselia ciliata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Loeselia ciliata</td><td class="smwtype_str">Loeselia ciliata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
2
  • 100px|link=Cannabis sativa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cannabis sativa</td><td class="smwtype_str">Cannabis sativa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
15
  • 100px|link=Cerasus avium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus avium</td><td class="smwtype_str">Cerasus avium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
2
  • 100px|link=Cephalanthera longifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cephalanthera longifolia</td><td class="smwtype_str">Cephalanthera longifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
1
  • 100px|link=Beta vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beta vulgaris</td><td class="smwtype_str">Beta vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
4
  • 100px|link=Arabidopsis thaliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arabidopsis thaliana</td><td class="smwtype_str">Arabidopsis thaliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
7
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Linum usitatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum usitatissimum</td><td class="smwtype_str">Linum usitatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
1
  • 100px|link=Trapa natans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Trapa natans</td><td class="smwtype_str">Trapa natans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Agathosma microcarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agathosma microcarpa</td><td class="smwtype_str">Agathosma microcarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
1
  • 100px|link=Cucumis sativus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis sativus</td><td class="smwtype_str">Cucumis sativus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
4
  • 100px|link=Ajuga pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ajuga pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Ajuga pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
15
  • 100px|link=Glycine max
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Glycine max</td><td class="smwtype_str">Glycine max</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
5
  • 100px|link=Ardisia bella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardisia bella</td><td class="smwtype_str">Ardisia bella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
6
  • 100px|link=Agouticarpa velutina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agouticarpa velutina</td><td class="smwtype_str">Agouticarpa velutina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
3
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
2
  • 100px|link=Coriandrum sativum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coriandrum sativum</td><td class="smwtype_str">Coriandrum sativum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
18
  • 100px|link=Agrostis capillaris
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
4
  • 100px|link=Aconitum pteropus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum pteropus</td><td class="smwtype_str">Aconitum pteropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Vitis vinifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitis vinifera</td><td class="smwtype_str">Vitis vinifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.