FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chaetocercus mulsanti
Chaetocercus mulsanti
Baltapilvė miško žvaigždė
Baltapilvė miško žvaigždė

Baltapilvė miško žvaigždė - Chaetocercus mulsanti Bourcier, 1842, miško žvaigždžių (Chaetocercus) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Patinėlio kūno ilgis maždaug nuo 8 iki 8,5 cm, o moterų - tik apie 7,5 cm ilgio. Snapas yra apie 17 mm ilgio. Viršutinė patinėlio kūno dalis yra ryškiai žalia. Balta dėmė tęsiasi nuo akių iki sparnų. Gerklė rožinė su violetiniu atspalviu.. Kūnas yra baltos spalvos. Patelė yra visiška priešingybė. Uodega trumpa ir smaili. Išorinės uodegos plunksnos yra juodos spalvos. Viršutinė patelės kūno dalis žalios spalvos. Juostelės už akių yra įspūdingesni nei patinų.Kūnas yra baltos spalvos. Šonai iki sparnų yra rausvi. Uodega – trumpesnė nei vyrų.

Biologija Redaguoti

Šie kolibriai gyvena po vieną, o patinėliai tik dalyvauja dauginimosi procese. Jie nei gyvena, nei migruoja bandomis. Patelė padeda du baltus kiaušinius, ji peri vienas, o patinas gina savo teritoriją. Lizdas, paprastai, būna ant žemos, horizontalios, plonos šakos.

Mityba Redaguoti

Baltapilvė miško žvaigždė daugiausia minta nektaru, paimtu iš įvairių ryškiaspalvių, mažų gėlių, medžių, krūmų.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 5 rūšys
       
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Miško žvaigždės
(Chaetocercus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)
    Rūšis
Baltapilvė miško žvaigždė
(Chaetocercus mulsanti)

Išnašos Redaguoti