FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Balistes
Balistes

? Balistes Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Balistidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angilija (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (1), Australija (10), Bahamai (3), Barbadosas (2), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (5), Ekvadoras (6), Eritrėja (2), Fidžis (3), Filipinai (10), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (2), Graikija (1), Gvatemala (2), Gvinėja (2), Haitis (2), Hondūras (1), Indija (5), Indonezija (4), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kenija (1), Kiribatis (5), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (5), Kuko Salos (2), Liberija (3), Madagaskaras (3), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (7), Meksika (8), Mikronezija (2), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (2), Nigerija (1), Nikaragva (2), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (9), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (4), Salvadoras (2), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (6), Senegalas (1), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Siera Leonė (2), Tailandas (4), Taivanas (2), Tanzanija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (3), Žaliasis Kyšulys (3)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Balistes capriscus Gmelin, 1789
  2.  ? Balistes ellioti Day, 1889
  3.  ? Balistes polylepis Steindachner, 1876
  4.  ? Balistes punctatus Gmelin, 1789
  5.  ? Balistes rotundatus Marion de Procé, 1822
  6.  ? Balistes vetula Linnaeus, 1758
  7.  ? Balistes willughbeii Lay, Bennett, 1839

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Balistes Linnaeus, 1758. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      7 rūšys
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Balistes)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Raguotinės
(Balistidae)

Išnašos Redaguoti