FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Balistapus
Balistapus

? Balistapus Tilesius, 1820, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Balistidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Guamas (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Izraelis (1), JAV mažosios salos (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kalėdų sala (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Komorai (1), Kuko Salos (2), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Saliamono Salos (2), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Sudanas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tokelau (1), Tonga (1), Vanuatu (1), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Balistapus undulatus Park, 1797

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Balistapus Tilesius, 1820. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      1 Rūšis
([[]])
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Balistapus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Raguotinės
(Balistidae)

Išnašos Redaguoti