FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Balanophoraceae
Balanophoraceae

? Balanophoraceae L.C., A. Rich., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Santalales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (2), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (6), Brazilija (6), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (8), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (5), Indonezija (6), Jamaika (1), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kambodža (2), Kamerūnas (1), Kinija (7), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kuba (2), Kuko Salos (2), Laosas (4), Liberija (1), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (4), Malaizija (4), Meksika (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (10), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Tailandas (3), Taivanas (5), Togas (1), Uganda (1), Vanuatu (1), Venesuela (3), Vietnamas (5), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (1), Šri Lanka (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Kurmonis - Balanophora ?, ? [19]
  2.  ? Chlamydophytum ?, ?
  3.  ? Corynaea ?, ?
  4.  ? Dactylanthus ?, ?
  5.  ? Ditepalanthus ?, ?
  6.  ? Exorhopala ?, ?
  7.  ? Helosis L. C. Richard, ?
  8.  ? Langsdorffia ?, ?
  9.  ? Lophophytum ?, ?
  10.  ? Mystropetalon ?, ?
  11.  ? Ombrophytum ?, ?
  12.  ? Rhopalocnemis ?, ?
  13.  ? Scybalium Schott, Endl., ?
  14. Raganatė - Thonningia ?, ? [1]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Santaliečiai
(Santalales)
   
        2 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Balanophoraceae)
  2 gentys  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti