FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Azadirachta
Neemtree
Azadirachta

Nimbamedis - Azadirachta Adr. Juss., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės (Meliaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bahamai (1), Beninas (1), Bolivija (1), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (2), Ispanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kataras (1), Kenija (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malis (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Omanas (1), Panama (1), Paragvajus (1), Prancūzijos Gviana (1), Reunjonas (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Somalis (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Uganda (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Azadirachta excelsa Jack, Jacobs, 1961
  2.  ? Azadirachta indica A.Juss., 1830

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
    Gentis
Nimbamedis
(Azadirachta)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Meliaceae)

  dar 67 eilės   dar 14 genčių  

Išnašos Redaguoti