FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Avicennia
Avicennia germinans-flowers2
Avicennia

Avicenija - Avicennia L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės bervidiečių (Scrophulariales) eilės akantinių (Acanthaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (2), Bachreinas (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (2), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Eritrėja (1), Etiopija (2), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (2), Indonezija (2), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (2), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malaizija (1), Mauritanija (1), Meksika (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (2), Surinamas (3), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (2), Šri Lanka (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2), Nekeliantys susirūpinimo (4).

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Avicennia balanophora Stapf, Moldenke, 1940
  2.  ? Avicennia bicolor Standl., 1923
  3.  ? Avicennia germinans L., 1764
  4.  ? Avicennia integra N.C.Duke, 1988
  5.  ? Avicennia marina Forssk., Vierh., 1907
  6.  ? Avicennia officinalis L., 1753
  7.  ? Avicennia schaueriana Stapf, Leechm., Moldenke, 1939
  8.  ? Avicennia tonduzii Moldenke, 1938

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      4 rūšys
  Eilė
Bervidiečiai
(Scrophulariales)
    Gentis
Avicenija
(Avicennia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Akantiniai
(Acanthaceae)

  dar 66 eilės   dar 35 gentys  

Išnašos Redaguoti