FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Auxis
Auxis

? Auxis Cuvier, 1829, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Scombridae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Australija (2), Bahamai (1), Bermudai (1), Brazilija (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Etiopija (1), Filipinai (2), Gajana (1), Gana (2), Graikija (1), Indija (1), Indonezija (2), Ispanija (1), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kanada (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Libanas (1), Liberija (1), Libija (1), Madagaskaras (1), Marokas (1), Martinika (2), Meksika (2), Naujoji Zelandija (1), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Auxis rochei Risso, 1810
  2.  ? Auxis thazard Lacepède, 1800

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Auxis Cuvier, 1829. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Cuvier, G. (1829). Le Règne Animal, distribué d'après son organisation, pour servir de base à l'histoire naturelle des animaux et d'introduction à l'anatomie comparée. Edition 2. v. 2: i-xv + 1-406. Žr.
  • Collette, B.B., and C. E. Nauen 1983. FAO species catalogue.Vol. 2. Scombrids of the world. An annotated and illustrated catalogue of tunas, mackerels, bonitos and related species known to date. FAO Fish. Synop. No. 125: i-vii + 1-137. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      6 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Auxis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Skumbrinės
(Scombridae)

Išnašos Redaguoti