FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aulostomus
Aulostomus

? Aulostomus Lacepède, 1803, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Syngnathiformes) būrio (Aulostomidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kenija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (2), Madagaskaras (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (2), Mikronezija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Sent Lusija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Čilė (1), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Aulostomus chinensis Linnaeus, 1766
  2.  ? Aulostomus maculatus Valenciennes, 1841
  3.  ? Aulostomus strigosus Wheeler, 1955

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      3 rūšys
  Būrys
(Syngnathiformes)
    Gentis
(Aulostomus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Fleitažuvinės
(Aulostomidae)

  dar 42 būriai   0  

Išnašos Redaguoti