FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Atlapetes torquatus
Atlapetes torquatus
Apsaugos būklė
Nežinoma (IUCN 3.1)

? Atlapetes torquatus Lafresnaye, D'Orbigny, 1837, (Passeriformes) būrio (Emberizidae) šeimos (Atlapetes) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Galva juoda, o skersai akių eina dvi baltos juostos. Akys bei snapas rudos spalvos. Papilvė balta, ilga ruda uodega, rudi sparnai ir rudos trumpos kojos. Sparnai blankios geltonos spalvos, kuri vėliau pereina į rudą atspalvį.

Biologija Redaguoti

Šis paukštis priklauso Emberizidae šeimos rūšiai. Jis yra randamas Ekvadore ir Peru. Jo buveinės dažniausiai yra subtropinio arba tropinio klimato juostose, sausų miškų vietovėse ar kalnuotose vietovėse.

Mityba Redaguoti

Minta įvairiais žemės bestuburiais gyvunais : vabzdžiais, sliekais. Bei sėklomis.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Atlapetes torquatus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • Atlapetes atricapillus and A. torquatus (Sibley and Monroe 1990, 1993) have been lumped as torquatus and moved to the genus Buarremon following SACC (2005). The genus Arremon has been expanded following SACC (2007) to include the genera Arremon, Buarremon and Lysurus.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų   dar 27 rūšys
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Krūmyninės startos
(Atlapetes)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Startiniai
(Emberizidae)
    Rūšis
(Atlapetes torquatus)

Išnašos Redaguoti